Druki personalizowane – wszystko co należy wiedzieć
Druki personalizowane powstają przez proces nanoszenia wszelkich zmiennych danych, nadrukowanych w formie: cyfr, liter, znaków specjalnych oraz kombinacji wszystkich trzech form, w dowolnym miejscu danego druku (dokumentu). Dodatkowo jako ułatwienie sczytywania niniejszych zmiennych, jesteśmy w stanie wygenerować indywidualne kody kreskowe oraz kody w modelu QR. Są one łącznikiem zapisu czytelnego dla ludzkiego oka z zapisem odczytywanym przez systemy elektroniczne np. systemy CRM. W korespondencji masowej zastosowanie procesu personalizacji ułatwia w znaczącym stopniu komunikację nadawcy z odbiorcą druku. W ten sposób skraca to czas przygotowania jej do dalszej ekspedycji i zapewnia pełną kontrolę nad przepływem danego strumienia informacyjnego. Zmienne dane to między innymi:
- dane personalne
- adresy i lokalizacje
- numeracja
- indywidualne konta bankowe (IBAN)