Korespondencja masowa

Personalizowany mailing transakcyjny jest jedną z najpopularniejszych form kontaktu z klientami.

Korespondencja masowa w naszej drukarni

Będąc firmą z wieloletnim doświadczeniem, mamy świadomość, jak ważnym elementem jest dla wielu przedsiębiorstw korespondencja masowa. Personalizowany mailing transakcyjny jest jedną z najpopularniejszych form kontaktu z klientami. Najczęściej zawiera on zestawienia finansowe: faktury, wykaz przeprowadzonych transakcji, monity, specyfikacje zadłużeń, wezwania do zapłaty itp.

Wysyłanie przygotowanej korespondencji realizowane jest na podstawie szczegółowo opracowanych harmonogramów produkcyjnych w systemie Just in Time. Mailing transakcyjny to idealne rozwiązanie dla wielu firm, w których przygotowanie korespondencji stanowi czasochłonny i kosztowny proces. Nasza drukarnia oferuje tylko bezpieczne, niezawodne i ekonomiczne rozwiązania w ramach mailingu transakcyjnego, transpromo i direct marketingu.

W ramach usługi oferujemy:

  • Druk offsetowy i cyfrowy (w pełnej kolorystyce, na podłożu papierowym, o dowolnych gramaturach i formacie do B2)
  • Numerację (numeracja typograficzna, personalizacja, kody kreskowe, kody QR)
  • Uszlachetnianie (perforacja, sztancowanie, bigowanie, aplikacja hologramów, foliowanie, lakierowanie – również lakierem UV)
  • Personalizację (jednostronną lub dwustronną, papier o gramaturze od 70 do 350 g/m² w formacie od 210×148 mm do 305×450 mm)
  • Insertowanie i kopertowanie (falcowanie zgodnie z potrzebami Klienta, insertowanie druków transakcyjnych, ulotek, folderów, listów przewodnich itp., kopertowanie maszynowe z wykorzystaniem kodu OMR i BCR)
  • Dystrybucję (wysyłka za pośrednictwem operatora pocztowego lub innej wskazanej firmy spedycyjnej/kurierskiej. Dystrybucja korespondencji odbywa się na podstawie zdefiniowanych harmonogramów lub ma charakter okresowy czy też okazjonalny)
  • Fulfilment (magazynowanie powierzonego towaru poczynając od kopert przez papier, folię itp. Przesyłki pakujemy i wysyłamy na podstawie zdefiniowanych harmonogramów do wskazanych odbiorców).

Masz pytanie? Skontaktuj się  z nami.

*Pola Wymagane